Drukuj  

Biała Księga: Jak angażować pracowników w SSC

Jak angażować pracowników w Centrach Usług Wspólnych?

biala_ksiega_5_okladka

CUW (ang. Shared Services Centers) to model biznesowy, który zdobywa na świecie coraz większą popularność. Jak pokazują badania, już ponad połowa firm o międzynarodowym zasięgu działania wykorzystuje ideę współużytkowania usług. Model usług wspólnych zakłada powstanie centralnego ośrodka koordynującego i skupiającego działania firmy w konkretnym obszarze biznesowym. Nasuwają się jednak konkretne pytania o wyzwania w SSC. Jakie?
 
Dlaczego w SSC występuje deficyt zaangażowania?
Czy czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników w sposób znaczący różnią się w zależności od pokolenia?
W jaki sposób dostosować styl zarządzania i komunikacji by umacniać zaangażowanie w zespole?
Jakie są inne wyzwania związane z zarządzaniem SSC?
 
Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w Białej Księdze "Jak angażować pracowników w Centrach Usług Wspólnych"
 
Zapraszamy Państwa do wypełnienia poniższego formularza
celem zapoznania się z treścią Białej Księgi.
    Wskazuje na Pole Wymagane
Imię     
Nazwisko     
Stanowisko     
Firma     
Adres Organizacji     
Miasto     
Województwo     
Kod pocztowy     
Kraj     
Numer telefonu     
Email     
Branża     
Oferta Specjalna Opcja     

 

ul. Domaniewska 37, 2nd Floor, Warsaw, 02-672, PL
P:+48 22 305 45 45

Znajdź nas na:

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona zaprojektowana i stworzona przez Americaneagle.com