Drukuj  

Pięć sposobów na zdobycie przyjaciół i zjednanie sobie ludzi w biznesie

29 marzec, 2016 08:53
Zrzut_ekranu_2016-03-29_o_16.05.45
 

Komunikuj się profesjonalnie i z pewnością siebie

Dzisiaj, w epoce cyfrowej, pierwsze wrażenie wywieramy nie tylko wtedy, kiedy spotykamy się z kimś twarzą w twarz. Pamiętaj, aby kształtować wizerunek pewnego siebie profesjonalisty również w mediach społecznościowych.

Angażuj innych poprzez budowanie relacji, zadawanie przemyślanych pytań i słuchanie

Relacje przekładają się na rezultaty biznesowe. Upewnij się, że korzystasz z wszystkich dostępnych zasobów. Budując relacje, poprawisz swoje umiejętności podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów i osiągania rezultatów. Pamiętaj, ludzie popierają to, co pomogli stworzyć.

Buduj relacje i radź sobie skutecznie z trudnymi ludźmi

Umiejętność radzenia sobie z trudnymi ludźmi jest kluczowa dla odniesienia sukcesu. Jedna negatywnie nastawiona osoba potrafi popsuć środowisko pracy lub zniweczyć projekt. Zapewniając wzajemne zrozumienie, utrzymasz projekty na odpowiednim kursie i ukształtujesz pracowników, którym przyświecają wspólne cele.

Pozyskaj chętnych do współpracy i wpływaj na ludzi

Bez względu na to, czy jesteś managerem czy nie, twój sukces zależy od pracy innych osób. Umiejętność budowania relacji ma bezpośredni wpływ na rezultaty w miejscu pracy.

Panuj nad emocjami, aby podtrzymać sukces

Aby działać skutecznie, musisz panować nad swoim stresem. Pamiętaj, aby odpocząć zanim się zmęczysz, przeznacz odpowiedni czas na relaks każdego tygodnia i dobrze zorganizuj swoją pracę. Jeżeli wyrobisz w sobie dobre nawyki radzenia sobie ze stresem, zachowasz trzeźwą ocenę i pewność siebie w pracy. 

 

Powrót

 
 

ul. Domaniewska 37, 2nd Floor, Warsaw, 02-672, PL
P:+48 22 305 45 45

Znajdź nas na:

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona zaprojektowana i stworzona przez Americaneagle.com